Vanaf 6 maart t/m 4 mei is het de beurt aan 3 verschillende kunstenaars, die vanuit totaal verschillende invalshoeken werken om hun creaties te tonen.
Na de indrukwekkende expositie rondom de prachtige dronebeelden van Bert Mellaart, die Ridderkerk vanuit een ander perspectief lieten zien, zijn het nu Willie, Anneke en Conny, die de komende maanden de Doumazaal in het museum  een ander aanzicht zullen geven.
Willie Roosenbrand die abstract gelaagde kunst, kleurrijk en gebruikmakend van allerlei materialen toont, heeft reeds op meerdere plekken in het Ridderkerkse mogen exposeren.
Haar collega Conny Pols uit Klaaswaal heeft haar passie gevonden in het werken met klei. Zij maakt keramische sculpturen en toegepaste kunst.
Een derde exposant is Anneke Slagboom, die zicht heeft toegelegd op figuratieve en abstracte schilderijen.
Sommige abstracten zijn als een patchwork aan elkaar genaaid.
Dit alles is zeker aanleiding om het museum met meerdere bezoeken te vereren en tevens van de gelegenheid  gebruik te maken om de vaste expositie ook te aanschouwen.