75 JAAR AVONDVIERDAAGSE EXPOSITIE IN MUSEUM RIDDERKERK.

Wie aanwezig is geweest op de wervelende slotavond van de Ridderkerkse Avondvierdaagse op 25 mei en heeft genoten van de duizenden aanwezigen, die met de wandelaars te horen kregen, dat er een boekje is uitgegeven om het 75-jarig bestaan hiervan een extra tint te geven, mag de gelegenheid natuurlijk niet voorbij laten gaan om hieraan een tastbare herinnering over te houden.
Dit in fraaie kleurendruk door de Stichting Oud Ridderkerk uitgegeven drukwerk is voor Euro 5,00 te verkrijgen in het Museum Ridderkerk Oudheidkamer gedurende de openingstijden.
De tentoonstelling hierover begint 7 juni en eindigt op 22 juli.
Voor alle Ridderkerkse generaties, die ooit hieraan mochten deelnemen, zal dit een waar feest van herkenning zijn en een bezoek aan het mooie pand aan de Kerksingel 26 zal zeker lonen……………..